Lantul Valorii pentru Client

Participanţii primesc un set de materiale diverse şi, respectând un set de restricţii, trebuie să coopereze pentru a transporta una sau mai multe bile (valoarea pentru client) până la un recipient (clientul final) de-a lungul unui traseu (lanţul valorii). Se lucreaza in grupuri mici in mai multe zone si in final grupele trebuie sa colaboreze pentru ca bilele sa circule intre dispozitivele lor.

Diverse roluri trebuie alocate in cadrul grupelor de lucru deoarece unii se vor ocupa de planificarea si executarea conductei, altii vor negocia pentru resurse in timp ce altii vor lucra la o prezentare de marketing a produsului final.

Este o activitate care constituie o metaforă excelentă pentru modul în care decurg procesele unei afaceri. Fiecare participant este o parte a sistemului care trebuie să îşi îndeplinească rolul şi să asigure legătura cu ceilalţi participanţi pentru a livra produsul sau serviciul clientului.

De asemenea această activitate ajută participanţii să conştientizeze importanţa planificării, cooperării, comunicării şi asumării responsabilităţii pentru eventualele erori individuale şi de grup.

De ce recomandam Lantul Valorii pentru Client pentru echipa voastra?

  • Dezvolta abilitatile de comunicare, management al resurselor si al timpului
  • Evidentiaza importanta coordonarii eforturilor in cadrul departamentelor si intre departamentele unei organizatii
  • Necesita atat atentie pentru detalii cat si o viziune de ansamblu
  • Permite analizarea modului de lucru al echipei, modului de alocare a rolurilor legate atat de sarcini cat si de procese si descoperirea aspectelor care necesita imbunatatire.
  • Permite manifestarea si dezvoltarea abilitatilor de management de proiect.
  • Ii provoaca pe participanti sa coopereze si sa fie creativi in conditii de presiune a termenelor si resurselor.
  • Consolideaza capacitatea de rezolvare a problemelor in echipa.
  • Pune la lucru abilitatile de coaching din cadrul echipei pentru a trata erorile ca oportunitati de invatare si a face transfer de know-how.
GEMBA CONSULT SRL
Aleea Ion Agarbiceanu
nr. 3-11, Bl. B, Ap. 12
Sector 3, Bucuresti
0722 260 158